Letselteam presentatie

 

Als deelnemer bij iLetsel, actief (u werkt volledig in iLetsel) of passief (u gebruikt iLetsel ten behoeve van opdrachtgevers die met iLetsel werken) komt u in aanmerking om uw bedrijf op Letselteam te presenteren/promoten.

Als u Letselteam.nl bezoekt dan ziet u de huidige iLetsel-deelnemers.

Uw bedrijf staat hier ook bij.
Daarbij kan het zijn dat u in het verleden inhoud heeft aangereikt waardoor uw bedrijfsprofiel al gevuld is.
Dan is dit een mooi moment om uw profiel nog eens te bekijken en te updaten.
In het andere geval is uw profiel nog leeg.

Uiteraard is deelneming niet verplicht maar ik kan me niet voorstellen dat u niet genoemd wilt worden.
Deze website heb ik voor wat betreft SEO uitbesteed aan Grizzly Marketing.
We willen zo hoog mogelijk in Google komen bij de organische resultaten.
(Dat zijn de niet gesponsorde resultaten. Naderhand kunnen we overwegen om er ook betaalde vindbaarheid, Google Adwords, aan toe te voegen. Dat bespreken we op de gebruikersmiddag.)

Graag ontvang ik de gegevens die nodig zijn om uw profiel in danwel aan te vullen.

U kunt alles mailen aan info@iletsel.nl, dan kan ik het snel in uw profiel verwerken.

Ik wil graag Letselteam officieel presenteren op de gebruikersmiddag op 1 november.
Hoe eerder ik de gegevens heb, hoe eerder uw profiel is geplaatst

Waar gaat het om?  (klik op de grijze balk om open te klappen voor meer informatie)

Foto voor op de galerij

Galerij-foto

Deze foto moet uiteraard van goede kwaliteit zijn, in een landscape formaat, en mag dat weergeven waarvan u vindt dat het het beste bij uw bedrijf past.
Dat kan bijvoorbeeld zijn:

  • Een foto van uw bedrijfspand
  • Een foto van uw team
  • Een foto van wat karakteristiek is voor uw lokatie
  • Een foto die aansluit bij uw bedrijfsnaam

Maar in principe kan alles.

 

Foto's voor profiel zelf

Foto’s op uw bedrijfsprofiel

Ook op uw profiel zelf kunt u foto’s laten opnemen. In dat geval maakt het niet uit of het portrait of landscape is.
Het aantal foto’s is in beginsel onbeperkt, dat laat ik aan u over.
Er kan bijvoorbeeld een foto rechts onder de kaart en uw contactgegevens, of tussen de tekst of in een slider onder de tekst.

Profieltekst

Een op uw bedrijf afgestemde wervende tekst

Hoewel de website zelf een vastgestelde stijl hanteert kunt u door het aanleveren van een word-document wel aangeven hoe u het wilt hebben.
Bijvoorbeeld wat indeling, alinea’s en opgenomen afbeeldingen betreft.

Contactinformatie

Contactinformatie

  • Het adres van uw (hoofd)vestiging.
  • De adressen van eventuele nevenvestigingen (deze komen met een pin op de kaart te staan)
  • Telefoonnummers
  • Email
  • Website url
Informatie achter Pin op kaart

Pin op kaart

Op de kaart staat uw kantoor als pin.

Wanneer men hierop klikt dan verschijnt er een blokje waarin informatie kan staan die wellicht al een bezoeker naar uw kantoor lokt.

U begrijpt het al, ook hier een wervend tekstje met eventueel een foto.

Men krijgt daar dan ook de mogelijkheid om direct naar uw profielpagina door te klikken.

Logo's

Logo

Uw bedrijfslogo
Eventuele extra logo’s zoals Keurmerk.

Alvast bedankt en ik hoop dat we er met ons allen een mooie site van maken.

(Ps, Letselteam is meer dan alleen de galerij met “kantoren”.

We gaan het bestaande informatiedeel voor het publiek uitbreiden tot een niet te missen startpunt voor als men iets over letselschade wil weten.
Dat wordt de volgende stap, als de profielen rond zijn)

Hans Noordsij
info@iletsel.nl
0611357927